Jestli jste si koupili vybraný plynový kotel IMMERGAS, pozorně si přečtěte následující informace. Tyto informace slouží k tomu, aby Váš kotel fungoval co nejefektivněji při zaručení maximální bezpečnosti a domácího komfortu.
Prodloužená záruka 5 let se týká kondenzačních a klasických plynových kotlů IMMERGAS, které byli uvedeny do provozu po 1. lednu 2011.
Po uvedení plynového kotle do provozu oprávněným technikem musí být NÁVRATKA z důkladně vyplněného záručního listu zaslaná nejpozději do 30 dnů na naši adresu: VIPS gas s.r.o., Na Bělidle 1135, Liberec 6, 460 06.
Základní podínky uplatnění 5 leté záruky:
DŮLEŽITÉ! Záruční podmínky, za kterých platí záruka 5 let, jsou více popsané v záručním listě. Klikněte zde
Jestli chcete zabezpečit svému plynovému kotli dlouhou životnost a spolehlivost, je třeba se o něj důkladně starat! Toto pravidlo neplatí jen pro automobily a pod., ale i pro plynové kotle, které jako vyhrazené technické zařízení vyžadují péči i podle zákona.
Na údržbu plynového kotle je třeba klást důraz hlavně proto, že funguje na bázi plynu a při zanedbání se může stát nebezpečným. Během provozu se mohou jednotlivé součástky opotřebovat, případně znečistit. Proto je pro bezpečné a ekonomické fungování Vašeho plynového zařízení, potřeba uskutečnit 1x do roka pravidelnou servisní prohlídku odborníkem – oprávněným technikem značky IMMERGAS!
IMMERGAS klade vždy velký důraz na kvalitu svých produktů. Jednou z důležitých částí provozu kotle je jeho přesné nastavení a uvedení do provozu. Uvedení kotle do provozu musí být vždy vykonané odborným technikem oprávněným společností IMMERGAS.
Díky nastavení v místě instalace, které je kontrolované měřícími přístroji, je zařízení schopné fungovat co nejefektivněji, což znaméná snížení provozních nákladů.
Odborné uvedení kotle do provozu je jednou ze základních podmínek pro uplatnení záruky.
V případě, že na kotli vznikne porucha, která vyplývá ze znečištění vytápěcího systému, tak na tuto chybu není možné uplatnit záruku.
Náklady spojené s odstraněním takové závady, která nebyla prokazatelně způsobená kvalitou kotle, a také náklady spojené s výjezdem oprávněného servisního technika, hradí provozovatel zařízení.
Proto Vás upozorňujeme na skutečnost, že vedle údržby kotle je potřeba pravidelné čištění a údržba topného systému. V případě potřeby je vhodné změkčování vody před vstupem do plynového zařízení.